reklama

2007

Už z viacerých strán mi povedali, že tento rok bol extra ťažký. Plný rozvodov, nevier, chorôb... Ani ten môj nebol iný. Nové výzvy, ponuky, zamestnanie, strata zmyslu života, rozpad vzťahov, na ktorých mi záležalo, vznik nových, krízy, pády, smrť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Všetky tieto nové situácie, ktoré som nestíhala spracovávať, vyústili v to, že som opäť začala fajčiť. Pre mňa ako abstinujúceho toxikomana je to len krok k iným, horším veciam.

Nejde tu ani tak o samotné fajčenie ako o zmenu myslenia. Represia, zaužívané spôsoby správania, fajčenie cigariet prinavrátilo moju tvrdosť, hrubosť, špekulanstvo, klamstvo, sebectvo... Síce v jemnejšej forme, ale ich návrat pociťujem. Pomaly upúšťam od svojich predsavzatí, zásad, strácam naivitu, nádej v lepšiu budúcnosť, vo vlastnú zmenu. Je to nebezpečné vzhľadom na moju diagnózu. A asi kvôli tomu ma to stále viac ťahá späť, k starému životu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepoznám sa. Neviem kto som a občas mám pocit, že len s drogami som bola sama sebou, taká, aká v skutočnosti som. Ale čo je to byť sám sebou? Hrala som tie 4 roky so sebou nejakú hru? Alebo som sa len snažila zmeniť a byť niekým iným, lepším, dokonalejším, človekom, ktorý sa konečne zaradil do tohto sveta? Na koľko sa vlastne človek môže zmeniť o 180 alebo aj o 360 stupňov?

Neviem, každopádne je to zlom, križovatka, na ktorej si musím opäť vybrať. Či ísť naďalej tou ťažšou, užšou, bolestnejšou, ale i radostnejšou cestou alebo cestou, ktorá síce láka, ale šťastnou ma urobí len na pár okamihov.

Mirka Palásthyová

Mirka Palásthyová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada sa učím, poznávam nové veci, nových ľudí, seba... Zoznam autorových rubrík:  zamysleniaja a BohSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu